OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA
Krajnji kupac može podnijeti prigovor na rad MEĐIMURJE-PLINA u pisanom obliku i to putem pošte na adresu Obrtnička ulica 4, 40000 Čakovec, elektroničke pošte medjimurje-plin@medjimurje-plin.hr, telefaksa 040 396 282 i u poslovnim prostorima MEĐIMURJE-PLINA s naznakom „prigovor na rad MEĐIMURJE-PLINA“.
 
 
OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA REKLAMACIJE POTROŠAČA
Nakon primitka odgovora na pisani prigovor odnosno po isteku roka za dostavu odgovora na pisani prigovor (15 dana) krajnji kupac može podnijeti reklamaciju Povjerenstvu za reklamacije potrošača MEĐIMURJE-PLINA i to putem pošte na adresu Obrtnička ulica 4, 40000 Čakovec, elektroničke pošte medjimurje-plin@medjimurje-plin.hr, telefaksa 040 396 282 i u poslovnim prostorima MEĐIMURJE-PLINA s naznakom „za Povjerenstvo za reklamacije potrošača“.
 
 
 
Važni kontakti:
Ured Uprave: 040 396-279
Prijava kvara: 040 395-199
Javljanje stanja potrošnje plina: 040 395-199
Komercijala: 040 396-281
Telefax: 040 396-282
E-mail: medjimurje-plin@medjimurje-plin.hr
komercijala@medjimurje-plin.hr
 
 
O nama
Povijest
 
Područja poslovanja
Područja poslovanja
   
Zaposlenost i obrazovanje
Zaposlenost i obrazovanje
 
Investicije i javna nabava
Javna nabava